SALESmanago: Ponad 100 nowych klientów w 2022 roku

W pierwszym półroczu 2022 roku do grona klientów SALESmanago dołączyło ponad 100 klientów, w tym wiodące na rynku polskie firmy takie jak Empik Foto, On Lemon, platforma radiowa Grupy WP – Open FM oraz znaczące biznesy eCommerce z zagranicy: Wycon – wiodąca włoska firma kosmetyczna oraz największa grecka apteka internetowa Pharm 24.

Wg badań Martech Series ponad 73% firm eCommerce uważa że wdrożenie rozwiązań do zarządzania danymi klientów i personalizacji będzie kluczowym czynnikiem sukcesu w obszarze lojalności klientów. Natomiast wg firmy McKinsey inflacja spowodowała, że ulubioną markę zmieniło tylko od początku tego roku więcej osób niż przez cały rok 2020 i 2021 a 90% z nich planuje dalsze dostosowanie zachowań zakupowych do panujących warunków rynkowych.

“Rok 2022 potwierdza nasze deklaracje o 40% wzroście przychodów i przekroczeniu bariery 100 mln zł. Widzimy bardzo dużą aktywność i zainteresowanie klientów rozwiązaniami, w których specjalizuje się SALESmanago. Inflacja czy spowolnienie gospodarcze jeszcze bardziej wzmacniają potrzebę zaawansowanych systemów do zarządzania ruchem i sprzedażą w internecie. Aktualne warunki gospodarcze, niestabilność lojalności klientów, restrykcje związane z ochroną danych osobowych oraz zachowania tzw. Big Tech powodują, że praktycznie wszystkie biznesy eCommerce planują wdrożenie rozwiązań do zarządzania danymi o klientach. Takie zaawansowane systemy pozwolą im na przejęcie kontroli nad relacją z klientem końcowym” – wyjaśnia Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes zarządu SALESmanago.

O SALESmanago

SALESmanago działa od 2012 roku i jest wiodącą firmą zajmującą się automatyzacją marketingu i Customer Data Platform. Klienci SALESmanago to ponad 2000 firm i sklepów internetowych, zlokalizowanych w Europie, obu Amerykach i Azji, obejmujących wszystkie branże. Klientami są m.in. Starbucks, Burger King, Pizza Hut, BMW, Toyota, Harley Davidson, Victoria’s Secret, Crocs, T-Mobile. W 2022 przychody spółki przekroczą 100 mln zł.

Więcej informacji na stronach www.salesmanago.pl

Nowe technologie

Cyberbezpieczeństwo

Cyberbezpieczeństwo może nie wydawać się technologią wschodzącą, biorąc pod uwagę, że istnieje już od jakiegoś czasu, ale ewoluuje tak samo jak inne technologie. Wynika to po części z faktu, że zagrożenia są ciągle nowe.

Hakerzy, którzy próbują nielegalnie uzyskać dostęp do danych, nie zamierzają się poddawać w najbliższym czasie i będą nadal znajdować sposoby na przełamanie nawet najsurowszych zabezpieczeń. Tak długo jak będziemy mieli hakerów, cyberbezpieczeństwo pozostanie trendem w technologiach, ponieważ będzie stale ewoluować, aby bronić się przed atakami.

Przeprojektowanie strategii

Różnice między strategią biznesową przedsiębiorstwa oraz strategią technologiczną są coraz mniej widoczne. Jest tak dlatego, że to właśnie technologie stają się źródłem przewagi konkurencyjnej. W związku z tym, działania rozwojowe i strategiczne powinny być ze sobą zbieżne.

Fabryki przyszłości powinny zatem skupić się na rozwiązaniach „uinteligentniających” i automatyzujących działanie używanych maszyn. Przez zwiększającą się dostępność danych oraz liczbę urządzeń połączonych do sieci, możliwości współpracy człowieka i technologii są coraz większe. Właśnie dlatego strategia firmy produkcyjnej powinna opierać się właśnie na rozwoju nowych technologii.

Personalizacja produktów i usług firm produkcyjnych

W wielu branżach można zauważyć trend polegający na odchodzeniu od korzystania z rozwiązań masowych. Coraz większe grono osób bardziej ceni sobie produkty i usługi, które są personalizowane do ściśle zdefiniowanych potrzeb. Szacuje się, że takie preferencje będą coraz bardziej powszechne.

Wraz ze wzrostem popularności rozwiązań zautomatyzowanych i opartych na nowych technologiach zanikły możliwości dostosowywania produktów do własnych potrzeb. Okazuje się jednak, że konsumenci potrzebują dopasowania i personalizacji. Według raportu Deloitte, w najbliższych miesiącach wiele firm produkcyjnych będzie starało się w większym stopniu łączyć technologię i personalizację, pozwalając na składanie precyzyjnie określonych i dostosowanych zamówień.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*