SALESmanago: Ponad 100 nowych klientów w 2022 roku

W pierwszym półroczu 2022 roku do grona klientów SALESmanago dołączyło ponad 100 klientów, w tym wiodące na rynku polskie firmy takie jak Empik Foto, On Lemon, platforma radiowa Grupy WP – Open FM oraz znaczące biznesy eCommerce z zagranicy: Wycon – wiodąca włoska firma kosmetyczna oraz największa grecka apteka internetowa Pharm 24.

Wg badań Martech Series ponad 73% firm eCommerce uważa że wdrożenie rozwiązań do zarządzania danymi klientów i personalizacji będzie kluczowym czynnikiem sukcesu w obszarze lojalności klientów. Natomiast wg firmy McKinsey inflacja spowodowała, że ulubioną markę zmieniło tylko od początku tego roku więcej osób niż przez cały rok 2020 i 2021 a 90% z nich planuje dalsze dostosowanie zachowań zakupowych do panujących warunków rynkowych.

“Rok 2022 potwierdza nasze deklaracje o 40% wzroście przychodów i przekroczeniu bariery 100 mln zł. Widzimy bardzo dużą aktywność i zainteresowanie klientów rozwiązaniami, w których specjalizuje się SALESmanago. Inflacja czy spowolnienie gospodarcze jeszcze bardziej wzmacniają potrzebę zaawansowanych systemów do zarządzania ruchem i sprzedażą w internecie. Aktualne warunki gospodarcze, niestabilność lojalności klientów, restrykcje związane z ochroną danych osobowych oraz zachowania tzw. Big Tech powodują, że praktycznie wszystkie biznesy eCommerce planują wdrożenie rozwiązań do zarządzania danymi o klientach. Takie zaawansowane systemy pozwolą im na przejęcie kontroli nad relacją z klientem końcowym” – wyjaśnia Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes zarządu SALESmanago.

O SALESmanago

SALESmanago działa od 2012 roku i jest wiodącą firmą zajmującą się automatyzacją marketingu i Customer Data Platform. Klienci SALESmanago to ponad 2000 firm i sklepów internetowych, zlokalizowanych w Europie, obu Amerykach i Azji, obejmujących wszystkie branże. Klientami są m.in. Starbucks, Burger King, Pizza Hut, BMW, Toyota, Harley Davidson, Victoria’s Secret, Crocs, T-Mobile. W 2022 przychody spółki przekroczą 100 mln zł.

Więcej informacji na stronach www.salesmanago.pl

Nowe technologie

Data Fabric

Dane stanowią nieodłączny element w funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa. Ogromna ilość przetwarzanych danych powoduje konieczność szybkiego i usystematyzowanego dostępu do źródeł ich występowania.

Nowe metody tworzenia sieci typu Data Fabric rozwijają się w oparciu o międzyplatformowy dostęp do zintegrowanych źródeł danych, gdzie użytkownicy mają możliwość do udostępniania i zarządzania potrzebnymi danych w wielu procesach biznesowych.

Nakład pracy związany z przetwarzaniem i analizą danych ulega znacznemu zmniejszeniu, za sprawą procesów uczenia się i przyszłych rekomendacji, wykorzystując w tym celu zmieniające się dane.

Przekształcenia w łańcuchach dostaw

Trudna sytuacja związana z pandemią COVID-19 wymusiła konieczność wprowadzenia zmian na wszystkich etapach funkcjonowania firmy produkcyjnej. Wiele usprawnień jest związanych z szybkim i bezproblemowym transportowaniem materiałów czy produktów gotowych. W badaniu oceny zmian wywołanych koronawirusem aż 97% respondentów potwierdziło bowiem, że miał on niesamowicie duży wpływ właśnie na łańcuchy dostaw.

Co można zrobić, aby usprawnić transport i ułatwić tym samym funkcjonowanie fabryk przyszłości? Rozwiązaniem ponownie okazuje się wdrażanie nowych technologii. Dzięki zastosowaniu internetu rzeczy, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, logistyka staje się prostsza i szybsza. Poprzez powstawanie inteligentnych magazynów czy automatyzowanie niektórych przejazdów, pojawiające się problemy mogą zostać szybko wyeliminowane.

Sieć bezpieczeństwa cybernetycznego

Współcześnie obserwujemy wzrost znaczenia cyberbezpieczeństwa jako metody zapobiegania i przeciwdziałania zagrożeniom w sieci. Stanowi ono istotny element działalności biznesowej praktycznie w każdym sektorze gospodarczym. Wzrost zabezpieczeń, które stosują elastyczną i komponowalną architekturę umożliwia realne zwiększenie bezpieczeństwa cybernetycznego. Poprawa ogólnego bezpieczeństwa, ochrona kluczowych zasobów, jak również weryfikacja danych i zgodności systemowych stanowią ważny punkt we współczesnych trendach technologicznych.

Obliczenia zwiększające prywatność

Prawne aspekty dotyczące przetwarzania danych osobowych są współcześnie niezwykle istotnym elementem świata biznesu. Wzrasta więc trend nie tylko związany z ochroną danych osobowych . Odpowiedzią przedsiębiorstw na rosnące niepokoje społeczne i obawy klientów o swoje dane, są obliczenia zwiększające prywatność. Różnorodne metody ochrony prywatności to także poszanowanie przepisów prawa i wymagań zgodności. Migracja ogromnych ilości danych do chmury, tożsamość osób trzecich, jak również cyfryzacja świata biznesu i organizacja pracy zdalnej stają się istotnym elementem funkcjonowania biznesu we współczesnym świecie.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*