SALESmanago: Ponad 100 nowych klientów w 2022 roku

W pierwszym półroczu 2022 roku do grona klientów SALESmanago dołączyło ponad 100 klientów, w tym wiodące na rynku polskie firmy takie jak Empik Foto, On Lemon, platforma radiowa Grupy WP – Open FM oraz znaczące biznesy eCommerce z zagranicy: Wycon – wiodąca włoska firma kosmetyczna oraz największa grecka apteka internetowa Pharm 24.

Wg badań Martech Series ponad 73% firm eCommerce uważa że wdrożenie rozwiązań do zarządzania danymi klientów i personalizacji będzie kluczowym czynnikiem sukcesu w obszarze lojalności klientów. Natomiast wg firmy McKinsey inflacja spowodowała, że ulubioną markę zmieniło tylko od początku tego roku więcej osób niż przez cały rok 2020 i 2021 a 90% z nich planuje dalsze dostosowanie zachowań zakupowych do panujących warunków rynkowych.

“Rok 2022 potwierdza nasze deklaracje o 40% wzroście przychodów i przekroczeniu bariery 100 mln zł. Widzimy bardzo dużą aktywność i zainteresowanie klientów rozwiązaniami, w których specjalizuje się SALESmanago. Inflacja czy spowolnienie gospodarcze jeszcze bardziej wzmacniają potrzebę zaawansowanych systemów do zarządzania ruchem i sprzedażą w internecie. Aktualne warunki gospodarcze, niestabilność lojalności klientów, restrykcje związane z ochroną danych osobowych oraz zachowania tzw. Big Tech powodują, że praktycznie wszystkie biznesy eCommerce planują wdrożenie rozwiązań do zarządzania danymi o klientach. Takie zaawansowane systemy pozwolą im na przejęcie kontroli nad relacją z klientem końcowym” – wyjaśnia Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes zarządu SALESmanago.

O SALESmanago

SALESmanago działa od 2012 roku i jest wiodącą firmą zajmującą się automatyzacją marketingu i Customer Data Platform. Klienci SALESmanago to ponad 2000 firm i sklepów internetowych, zlokalizowanych w Europie, obu Amerykach i Azji, obejmujących wszystkie branże. Klientami są m.in. Starbucks, Burger King, Pizza Hut, BMW, Toyota, Harley Davidson, Victoria’s Secret, Crocs, T-Mobile. W 2022 przychody spółki przekroczą 100 mln zł.

Więcej informacji na stronach www.salesmanago.pl

Nowe technologie

Data Fabric

Dane stanowią nieodłączny element w funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa. Ogromna ilość przetwarzanych danych powoduje konieczność szybkiego i usystematyzowanego dostępu do źródeł ich występowania.

Nowe metody tworzenia sieci typu Data Fabric rozwijają się w oparciu o międzyplatformowy dostęp do zintegrowanych źródeł danych, gdzie użytkownicy mają możliwość do udostępniania i zarządzania potrzebnymi danych w wielu procesach biznesowych.

Nakład pracy związany z przetwarzaniem i analizą danych ulega znacznemu zmniejszeniu, za sprawą procesów uczenia się i przyszłych rekomendacji, wykorzystując w tym celu zmieniające się dane.

Zmiany w podstawach działania

Tradycyjne sposoby prowadzenia i funkcjonowania firmy produkcyjnej odchodzą w zapomnienie. Już na poziomie absolutnych fundamentów działania należy wprowadzać zmiany. Szczególne znaczenie mają wszelkie modernizacje stosowanych systemów teleinformatycznych czy rozwiązań opartych o chmury obliczeniowe.

Jednym z elementów, który zyskuje coraz większą popularność, jest outsourcing niektórych zadań, do tej pory wykonywanych wewnątrz przedsiębiorstwa. Poprzez delegowanie aktywności na zewnątrz organizacja może skupić się na realizacji postawionych sobie celów, nawet w przypadku braku osób o wystarczających kompetencjach.

Personalizacja produktów i usług firm produkcyjnych

W wielu branżach można zauważyć trend polegający na odchodzeniu od korzystania z rozwiązań masowych. Coraz większe grono osób bardziej ceni sobie produkty i usługi, które są personalizowane do ściśle zdefiniowanych potrzeb. Szacuje się, że takie preferencje będą coraz bardziej powszechne.

Wraz ze wzrostem popularności rozwiązań zautomatyzowanych i opartych na nowych technologiach zanikły możliwości dostosowywania produktów do własnych potrzeb. Okazuje się jednak, że konsumenci potrzebują dopasowania i personalizacji. Według raportu Deloitte, w najbliższych miesiącach wiele firm produkcyjnych będzie starało się w większym stopniu łączyć technologię i personalizację, pozwalając na składanie precyzyjnie określonych i dostosowanych zamówień.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*