SALESmanago: Ponad 100 nowych klientów w 2022 roku

W pierwszym półroczu 2022 roku do grona klientów SALESmanago dołączyło ponad 100 klientów, w tym wiodące na rynku polskie firmy takie jak Empik Foto, On Lemon, platforma radiowa Grupy WP – Open FM oraz znaczące biznesy eCommerce z zagranicy: Wycon – wiodąca włoska firma kosmetyczna oraz największa grecka apteka internetowa Pharm 24.

Wg badań Martech Series ponad 73% firm eCommerce uważa że wdrożenie rozwiązań do zarządzania danymi klientów i personalizacji będzie kluczowym czynnikiem sukcesu w obszarze lojalności klientów. Natomiast wg firmy McKinsey inflacja spowodowała, że ulubioną markę zmieniło tylko od początku tego roku więcej osób niż przez cały rok 2020 i 2021 a 90% z nich planuje dalsze dostosowanie zachowań zakupowych do panujących warunków rynkowych.

“Rok 2022 potwierdza nasze deklaracje o 40% wzroście przychodów i przekroczeniu bariery 100 mln zł. Widzimy bardzo dużą aktywność i zainteresowanie klientów rozwiązaniami, w których specjalizuje się SALESmanago. Inflacja czy spowolnienie gospodarcze jeszcze bardziej wzmacniają potrzebę zaawansowanych systemów do zarządzania ruchem i sprzedażą w internecie. Aktualne warunki gospodarcze, niestabilność lojalności klientów, restrykcje związane z ochroną danych osobowych oraz zachowania tzw. Big Tech powodują, że praktycznie wszystkie biznesy eCommerce planują wdrożenie rozwiązań do zarządzania danymi o klientach. Takie zaawansowane systemy pozwolą im na przejęcie kontroli nad relacją z klientem końcowym” – wyjaśnia Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes zarządu SALESmanago.

O SALESmanago

SALESmanago działa od 2012 roku i jest wiodącą firmą zajmującą się automatyzacją marketingu i Customer Data Platform. Klienci SALESmanago to ponad 2000 firm i sklepów internetowych, zlokalizowanych w Europie, obu Amerykach i Azji, obejmujących wszystkie branże. Klientami są m.in. Starbucks, Burger King, Pizza Hut, BMW, Toyota, Harley Davidson, Victoria’s Secret, Crocs, T-Mobile. W 2022 przychody spółki przekroczą 100 mln zł.

Więcej informacji na stronach www.salesmanago.pl

Nowe technologie

Przedsiębiorstwa rozproszone

W tym roku Gartner idzie o krok dalej zastępując chmurę rozproszoną przedsiębiorstwami rozproszonymi. Przedsiębiorstwa, które przyjmują hybrydowe modele pracy zatrudniają pracowników, którzy są średnio o 30% bardziej produktywni niż ich odpowiednicy w biurze. Rozproszona siła robocza jest najskuteczniejszym sposobem na zbudowanie firmy XXI wieku, ponieważ pozwala ona na większą autonomię pracowników, zwiększoną produktywność oraz większe zaangażowanie.

Total Experience

Z tą strategią również mieliśmy już styczność w poprzednich zestawieniach. Opisuje aspekty wrażeń i doświadczeń wszystkich użytkowników w kontekście organizacji. Teraz, jak nigdy wcześniej, widać jak doświadczenia poszczególnych grup w organizacji i wokół niej przeplatają się i oddziałują na siebie wzajemnie. Pracownicy od dawna funkcjonujący w trybie zdalnym potrzebują ciągłego ulepszania procedur oraz systemów, tak, aby ich praca stała się efektywniejsza. Klienci, z kolei, cały czas podnoszą swoje wymagania, oczekując usług oraz produktów tak samo dobrych, a nawet lepszych niż przed pandemią.

System autonomiczny

Wśród trendów znajdziemy również samodzielnie zarządzane systemy fizyczne lub programowe. Na podstawie swoich środowisk uczą się i dynamicznie modyfikują własne algorytmy tak, aby zoptymalizować swoje zachowania w złożonych ekosystemach. Obecnie używane systemy są w stanie sprostać nowym wymaganiom i sytuacjom, optymalizować wydajność i chronić przed atakami bez interwencji człowieka.

Przeprojektowanie strategii

Różnice między strategią biznesową przedsiębiorstwa oraz strategią technologiczną są coraz mniej widoczne. Jest tak dlatego, że to właśnie technologie stają się źródłem przewagi konkurencyjnej. W związku z tym, działania rozwojowe i strategiczne powinny być ze sobą zbieżne.

Fabryki przyszłości powinny zatem skupić się na rozwiązaniach „uinteligentniających” i automatyzujących działanie używanych maszyn. Przez zwiększającą się dostępność danych oraz liczbę urządzeń połączonych do sieci, możliwości współpracy człowieka i technologii są coraz większe. Właśnie dlatego strategia firmy produkcyjnej powinna opierać się właśnie na rozwoju nowych technologii.

Platformy natywne w chmurze

Rozwiązania oparte na architekturze chmury stają się obecnie domyślnym sposobem pracy i funkcjonowania biznesu. Brak konieczności rzeczywistej instalacji oprogramowania na serwerze jest współcześnie chętnie wybieraną formą działania ze względu na dużą elastyczność i ograniczenie kosztów utrzymania serwerów. Platformy natywne w chmurze to rozwiązania umożliwiające tworzenie nowej architektury oprogramowania w chmurze, jak również zastosowanie metody “lift-and-shift”, czyli przeniesienia istniejących danych do chmury. Ułatwia to sprawne reagowanie na zmiany w środowisku.

Aplikacje komponowalne

Aplikacje komponowalne dostarczają funkcjonalności dla biznesu w oparciu o elementy modułowe, które pozwalają na ponowne użycie kodu, co znacznie skraca czas potrzebny na opracowanie i wdrożenie nowego rozwiązania. Odbiorcy biznesowi często poszukują szybkich i prostych rozwiązań, a wykorzystanie aplikacji komponowalnych znacznie to ułatwia. Realizacja projektu, gdzie liczy się czas wdrożenia, stwarza idealne warunki do stosowania aplikacji komponowalnych, gdzie można je swobodnie przebudowywać i dostosowywać do potrzeb zarówno zespołu projektowego, jak i całej organizacji.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*