SALESmanago: Ponad 100 nowych klientów w 2022 roku

W pierwszym półroczu 2022 roku do grona klientów SALESmanago dołączyło ponad 100 klientów, w tym wiodące na rynku polskie firmy takie jak Empik Foto, On Lemon, platforma radiowa Grupy WP – Open FM oraz znaczące biznesy eCommerce z zagranicy: Wycon – wiodąca włoska firma kosmetyczna oraz największa grecka apteka internetowa Pharm 24.

Wg badań Martech Series ponad 73% firm eCommerce uważa że wdrożenie rozwiązań do zarządzania danymi klientów i personalizacji będzie kluczowym czynnikiem sukcesu w obszarze lojalności klientów. Natomiast wg firmy McKinsey inflacja spowodowała, że ulubioną markę zmieniło tylko od początku tego roku więcej osób niż przez cały rok 2020 i 2021 a 90% z nich planuje dalsze dostosowanie zachowań zakupowych do panujących warunków rynkowych.

“Rok 2022 potwierdza nasze deklaracje o 40% wzroście przychodów i przekroczeniu bariery 100 mln zł. Widzimy bardzo dużą aktywność i zainteresowanie klientów rozwiązaniami, w których specjalizuje się SALESmanago. Inflacja czy spowolnienie gospodarcze jeszcze bardziej wzmacniają potrzebę zaawansowanych systemów do zarządzania ruchem i sprzedażą w internecie. Aktualne warunki gospodarcze, niestabilność lojalności klientów, restrykcje związane z ochroną danych osobowych oraz zachowania tzw. Big Tech powodują, że praktycznie wszystkie biznesy eCommerce planują wdrożenie rozwiązań do zarządzania danymi o klientach. Takie zaawansowane systemy pozwolą im na przejęcie kontroli nad relacją z klientem końcowym” – wyjaśnia Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes zarządu SALESmanago.

O SALESmanago

SALESmanago działa od 2012 roku i jest wiodącą firmą zajmującą się automatyzacją marketingu i Customer Data Platform. Klienci SALESmanago to ponad 2000 firm i sklepów internetowych, zlokalizowanych w Europie, obu Amerykach i Azji, obejmujących wszystkie branże. Klientami są m.in. Starbucks, Burger King, Pizza Hut, BMW, Toyota, Harley Davidson, Victoria’s Secret, Crocs, T-Mobile. W 2022 przychody spółki przekroczą 100 mln zł.

Więcej informacji na stronach www.salesmanago.pl

Nowe technologie

Istota wykorzystania danych

W tym momencie każda fabryka generuje, odbiera i analizuje niesamowite ilości danych. Wiedza pracowników czy przekazywane między sobą komunikaty okazują się bowiem już niewystarczające. Wraz ze wzrostem rozmiaru firm produkcyjnych oraz rozszerzających się możliwości docierania do szerokiego grona odbiorców, oczywistością staje się konieczność odpowiedniego integrowania pojawiających się z każdych stron informacji.

Funkcjonowanie zautomatyzowanych maszyn czy podejmowanie automatycznych decyzji przez sztuczną inteligencję jest całkowicie niemożliwe, jeśli działania nie opierają się na danych. W związku z tym nieodłącznym elementem przedsiębiorstw powinny być systemy, które będą je zbierać i przechowywać. Istotne jest jednak także to, żeby wszelkie dane były cały czas dostępne. W tym celu świetnie sprawdzają się tak zwane chmury danych, do których dostęp jest przydzielany zdalnie, z niemal każdego miejsca na ziemi.

Konieczność weryfikacji i zapewnienia bezpieczeństwa

Rozwijająca się technologia przynosi wiele szans, ale także zagrożeń. Jednym z poważniejszych są cyberataki na systemy stosowane wewnątrz przedsiębiorstwa. Nie da się ukryć, że w fabrykach stale przybywa nowych inteligentnych urządzeń, przez co zbieranych jest coraz więcej danych. Warto mieć także na uwadze to, że zwiększa się liczbę decyzji podejmowanych przez sztuczną inteligencję. W związku z tym należy zwrócić szczególną uwagę na stosowanie rozwiązań o wysokim stopniu bezpieczeństwa.

Sposobów na zwiększanie bezpieczeństwa danych może być wiele. Wśród najpopularniejszych warto wymienić:

  • Regularne aktualizowanie oprogramowania i baz danych, co zmniejsza podatność stosowanych systemów na ataki,
  • Stała kontrola prawidłowości pracy oprogramowania oraz gotowość na wprowadzanie szybkich zmian,
  • Przyznawanie dostępu do wrażliwych danych tylko osobom zaufanym, o sporym doświadczeniu w szybkim reagowaniu na pojawiające się nieprawidłowości,
  • Rejestracja i monitorowanie wszelkich czynności w poszukiwaniu niepokojących zmian.

Cyberbezpieczeństwo

Cyberbezpieczeństwo może nie wydawać się technologią wschodzącą, biorąc pod uwagę, że istnieje już od jakiegoś czasu, ale ewoluuje tak samo jak inne technologie. Wynika to po części z faktu, że zagrożenia są ciągle nowe.

Hakerzy, którzy próbują nielegalnie uzyskać dostęp do danych, nie zamierzają się poddawać w najbliższym czasie i będą nadal znajdować sposoby na przełamanie nawet najsurowszych zabezpieczeń. Tak długo jak będziemy mieli hakerów, cyberbezpieczeństwo pozostanie trendem w technologiach, ponieważ będzie stale ewoluować, aby bronić się przed atakami.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*