Terminale dotykowe w branży gastronomicznej

Terminale dotykowe i monitory dotykowe w połączeniu z funkcjonalnym oprogramowaniem dla gastronomii ułatwiają i usprawniają pracę kelnerów. Gdy klient składa zamówienie, kelner wybiera odpowiednie pozycje z menu wyświetlanego na ekranie, po czym wysyła informację bezpośrednio do kuchni – bez zbędnego biegania, noszenia karteczek i mylenia zamówień! Ponadto na ekranie dotykowym wyświetla się rozkład Sali, co znaczenie ułatwia dostarczanie posiłków i obsługę gości. Kelnerzy oszczędzają czas, który mogą wykorzystać np. na podejście do obsługiwanego stolika i zapytanie o zadowolenie z posiłku. Takie praktyki zwiększają satysfakcję klientów i wzmacniają renomę lokalu gastronomicznego.

Nowoczesne terminale dotykowe i monitory dotykowe dają duża elastyczność w organizowaniu przestrzeni. W połączeniu z niewielkimi drukarkami fiskalnymi, terminalami płatniczymi i innymi urządzeniami zajmują bardzo mało miejsca. Do lokalu gastronomicznego o ograniczonej przestrzeni na stanowisku kelnerskim warto wybrać terminal dotykowy z możliwością np. zawieszenia na ścianie – to nie tylko ogromna oszczędność miejsca, ale też wyjątkowa wygoda dla pracowników.

Zakup nowoczesnego sprzętu to dopiero połowa sukcesu. Aby spełnił on swoją rolę, wraz z całym systemem gastronomicznym musi zostać odpowiednio wdrożony. Niebagatelne znaczenie ma też jakość zapewnianej opieki posprzedażowej i serwisowej – szybkie reagowanie na awarie, profesjonalne naprawy i szybkość działania to podstawa sprawnie funkcjonującego sprzętu w lokalu gastronomicznym. Kompletując urządzenia, warto korzystać z usług jednego serwisu. Dla przedsiębiorcy to oszczędność czasu i pieniędzy. Doświadczony serwisant zna specyfikę branży gastronomicznej, ale też indywidualne potrzeby konkretnego lokalu. Warto wybrać firmę będącą autoryzowanym serwisem wiodących producentów, posiadającą szeroki asortyment sprzętu i oprogramowania, doświadczoną i kontaktową. Więcej na ten temat przeczytasz na stronie: terminale dotykowe.

Terminale dotykowe zapewniają szybki dostęp do systemów komputerowych bez pośrednictwa interfejsu tekstowego. Są produkowane ze szkła lub podobnego materiału o utwardzonej powierzchni. Wykazują dużą odporność na kurz, pył, tłuszcze i ciecze. Są na tyle wytrzymałe, że potrafią sprostać nawet bardzo trudnym warunkom środowiskowym. Ekran dotykowy jest z natury prostym interfejsem w użyciu, redukuje czas szkolenia tym samym zmniejszając koszty wdrożenia.

Nowe technologie

RPA - zrobotyzowana automatyzacja procesów biznesowych

Robotic Process Automation, czyli RPA, to kolejna technologia, która automatyzuje pracę. Polega na wykorzystaniu oprogramowania do automatyzacji procesów biznesowych, takich jak interpretacja aplikacji, przetwarzanie transakcji, praca z danymi, a nawet odpowiadanie na e-maile. RPA automatyzuje powtarzające się zadania, które kiedyś wykonywali ludzie.

RPA tworzy nowe miejsca pracy, jednocześnie zmieniając istniejące. Mniej niż 5 procent zawodów może zostać całkowicie zautomatyzowanych. Robotic Process Automation oferuje wiele możliwości kariery, w tym pracę programisty, kierownika projektu, analityka biznesowego, architekta rozwiązań i konsultanta.

Inteligencja decyzji

Każdego dnia, każda organizacja podejmuje wiele decyzji biznesowych. Trend związany z inteligencją decyzji to forma praktycznego podejścia do usprawnienia metody i sposobu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie, poprzez modelowanie procesów decyzyjnych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i procesu uczenia się. Bazując na wcześniejszych procesach i podjętych decyzjach, inteligencja decyzyjna wspiera ludzi w podejmowaniu decyzji. Automatyzacja procesu decyzyjnego przebiega w oparciu o przeprowadzanie symulacji, analizę danych, a także wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Hiperautomatyzacja

Trend, który od paru lat pojawia się w zestawieniach Gartnera. Polega na kompleksowym użyciu oprzyrządowania z zakresu sztucznej inteligencji, automatyzacji oraz Business Intelligence, która ma na celu przeprowadzenie cyfrową transformację przedsiębiorstwa. Hiperautomatyzacja umożliwia skalowalność, obsługę zdalną oraz zmianę samego modelu biznesowego.

Projektowanie rozwiązań Al

Ta moda również nie pojawia się po raz pierwszy w zestawieniach. Zwłaszcza w ostatnich latach rozwój sztucznej inteligencji bardzo przyśpieszył: czynności, wykonywanych przez programy w zastępstwie za ludzi jest teraz całe mnóstwo. Problem jednak stanowi odpowiednie ich zaprojektowanie, utrzymanie oraz zarządzanie, tak aby zapewniły najlepszą wartość dla przedsiębiorstwa. Dlatego też warto rozważyć pojawiające się na rynku rozwiązania “pod klucz”.

Personalizacja produktów i usług firm produkcyjnych

W wielu branżach można zauważyć trend polegający na odchodzeniu od korzystania z rozwiązań masowych. Coraz większe grono osób bardziej ceni sobie produkty i usługi, które są personalizowane do ściśle zdefiniowanych potrzeb. Szacuje się, że takie preferencje będą coraz bardziej powszechne.

Wraz ze wzrostem popularności rozwiązań zautomatyzowanych i opartych na nowych technologiach zanikły możliwości dostosowywania produktów do własnych potrzeb. Okazuje się jednak, że konsumenci potrzebują dopasowania i personalizacji. Według raportu Deloitte, w najbliższych miesiącach wiele firm produkcyjnych będzie starało się w większym stopniu łączyć technologię i personalizację, pozwalając na składanie precyzyjnie określonych i dostosowanych zamówień.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*